رفتن به محتوای اصلی
دسترسی سریع

هشتمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت، روابط عمومی و راه حل های برون رفت از چالش‌های اقتصادی با حضور بیش از هزار نفر از اساتید و فعالان حوزه روابط عمومی و ارتباطات ایران، 7 اردیبهشت در مرکز دائمی نمایشگاه‌‌های بین المللی و رویدادهای تجاری بازار بزرگ ایران (ایران‌مال) برگزار شد.

به گزارش واحد خبری مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران، در این مراسم سیدغلامرضا کاظمی دینان طی ایراد سخنانش، ضمن خوشامدگویی به حاضرین در این کنفرانس گفت: دست‌اندرکاران کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت در تلاش‌اند که محتوای ارائه شده در این کنفرانس هرساله از پیشرفت مناسبی به لحاظ کیفی نسبت به گذشته برخوردار گردد تا افراد شرکت‌کننده بتوانند همگام با تحولات و پیشرفت‌های تکنولوژی حرکت کرده و از ابزارهای نوین به بهترین نحو ممکن استفاده نمایند.

کاظمی‌دینان تأکید کرد: حرکت روابط‌عمومی در کشور رو به جلو است.

وی بر اهمیت به‌روز بودن فعالان این حوزه تاکید کرد و گفت: با ظهور شبکه‌های اجتماعی، روابط عمومی نیز تغییر کرده و ما برای موفقیت در روابط عمومی، باید مدام به‌روز باشیم.

در این کنفرانس مقالات متعددی با عناوین کسب‌وکارها و اپلیکیشن‌های جدید ارتباطی و خدماتی، ارتباطات موثر با ذینفعان برون‌سازمانی، بررسی نقش قاره ششم در صنعت، الگوی کاربردی مدیریت ارتباطات مثبت برون‌سازمانی و روابط عمومی استارت‌آپ‌ها و استارت‌آپ‌های روابط عمومی ارائه شد.