رفتن به محتوای اصلی
دسترسی سریع

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران در حاشیه مراسم افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی برندهای برتر کفش، کیف، کالای ورزشی و مواد اولیه که در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی و رویدادهای تجاری بازار بزرگ ایران(ایران مال) برگزار شد، گفت: مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران با داشتن فضاهای عمومی مدرن و مفرح همراه با امکانات ویژه بسیار قابل توجه است و همچنین این شرایط را برای بازدیدکنندگان، تولیدکنندگان و غرفه داران فراهم آورده تا بتوانند از بروزترین تحولات صنعتی، تولیدی و نیازمندی‌ها اطلاع یابند.

به گزارش واحد خبری مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران، یدالله صادقی افزود: تعامل مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ با تولیدکنندگان داخلی موجب می‌شود در آینده نزدیک، شاهد برگزاری رویدادهای بیشتری در این مرکز نمایشگاهی باشیم.

وی با اشاره به این مطلب که دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی برندهای برتر کفش، کیف، کالای ورزشی و مواد اولیه در مساحتی بالغ بر 13 هزار متر مربع و با حضور 200 شرکت و برند برتر داخلی برگزار شد عنوان کرد: خوشبختانه در این نمایشگاه توانمندی‌های کشور در زمینه رشد تولید داخلی به خوبی به معرض نمایش گذاشته شده است که توانسته کالاهای داخلی را جایگزین محصولات خارجی کند.

وی در پایان درباره  صادرات کالاهای تولید داخل خاطر نشان کرد: تولیدکنندگان در حال حاضر به دنبال افزایش کیفیت کالاهای خود هستند که پس از تامین بازار داخل بتوانند بازارهای صادراتی خود را افزایش دهند .