رفتن به محتوای اصلی
دسترسی سریع

نایب رئیس اتاق اصناف تهران در حاشیه مراسم افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی برندهای برتر کفش، کیف، کالای ورزشی و مواد اولیه که در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی و رویدادهای تجاری بازار بزرگ ایران(ایران‌مال) برگزار شد گفت: چنین نمایشگاهی‌، پایگاه عملیاتی در راستای افزایش صادرات کالاهای داخلی است.

به گزارش واحد خبری مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران، خسرو ابراهیمی‌نیا با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق ملی و تقویت و حمایت از تولید کنندگان گفت: یکی از موفقیت‌هایی که در این راستا صورت گرفته برگزاری چنین نمایشگاهی است که به روزترین کالاهای صنعت چرم که یکی از صنایع مهم کشور به شمار می آید را به معرض نمایش گذاشته است.

وی افزود: اتحادیه‌های صنفی با برنامه‌ریزی، بسترسازی و برپایی چنین نمایشگاهی نوید این امر را می‌دهند که در آینده‌ای نزدیک در عرصه صنعت کیف،کفش و محصولات چرمی بتوانیم به جایگاه واقعی خود در سطح جهانی و بین‌المللی بازگردیم.

ابراهیمی نیا همچنین در خصوص مزیت‌های مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران(ایران‌مال) بیان کرد: مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران بروزترین شرایط استانداردهای جهانی را داراست و این مرکز در ابعاد مختلف از مزیت‌های فراوانی نسبت به نمایشگاه بین‌المللی تهران و دیگر نمایشگاه‌ها برخوردار است.

وی عنوان کرد: از جمله ویژگی‌های مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران شرایط زیرساختی و مکان جغرافیایی آن است که با داشتن پارکینگ‌های رایگان و بستر رفاهی و گردشگری غنی و عدم وجود ترافیک، عبور و مرور به این مرکز را آسان کرده و آبروی ملی به شمار می‌آید.