رفتن به محتوای اصلی
دسترسی سریع

دبیر کمیسیون امنیت گردشگران خارجی استان تهران و معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه موادغذایی، نوشیدنی‌ و تجهیزات رستورانی در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی و رویدادهای تجاری بازار بزرگ ایران (ایران مال) گفت: مرکز نمایشگاهی ایران مال در سطح بسیار حرفه‌ای و مطلوبی قرار دارد. خوشبختانه نمایشگاه گردشگری در این مرکز برگزار شده و امیدواریم در آینده شاهد تکرار برگزاری نمایشگاه گردشگری در این مرکز نمایشگاهی باشیم.

علی رفیعی نمایشگاه موادغذایی، نوشیدنی‌ و تجهیزات رستورانی  را بسیار عالی دانست و تصریح کرد: ایران طی سال‌های بسیار در حوزه تجهیز، نگهداری و طراحی در حوزه آشپزخانه‌های رستورانی به صورت سنتی عمل می‌کرد. خوشبختانه برگزاری چنین نمایشگاه هایی موجب می‌شود شرکت‌کنندگان این صنعت با فناوری‌های نوین بروز شوند و به سمت صنعتی شدن پیش روند تا بتوانند خدمات مطلوب‌تری به گردشگران ارائه دهند.

وی افزود: شرکت‌هایی در حوزه صنعت گردشگری نیز در این نمایشگاه حضور یافته‌اند که در حوزه اپلیکیشن‌های گردشگری و پیجرها فعالیتی بسیار جذاب ارائه داده‌اند و از این راه به صورت مستقیم با مردم در ارتباط هستند.

دبیر کمیسیون امنیت گردشگران خارجی استان تهران و معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران عنوان کرد: ایران در حوزه گردشگری بسیار پیشرفت کرده است و اکنون ورود گردشگران و شناخت گردشگران بین المللی از کشور ما در  مقایسه با سال‌های گذشته آمارهای رو به افزایشی را نشان می‌دهد. در حوزه گردشگری داخلی نیز ما رشد قابل توجهی داشته ایم. سازمان گردشگری طبق وظایف خود برنامه ریزی‌های مختلفی در حوزه زیرساخت‌ها و بهره برداری مطلوب در این حوزه دارد.