رفتن به محتوای اصلی
دسترسی سریع

دبیرخانه نمایشگاه گردشگری آی‌تی‌بی آلمان اعلام کرده که به دلیل شیوع ویروس کرونا، این نمایشگاه را به‌صورت مجازی برگزار خواهد کرد.

 

 به گزارش واحد خبری مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران  به نقل از خبرگزاری تسنیم،  نمایشگاه گردشگری آی‌تی‌بی که از سال 1966 میلادی در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود در سال 2021 روند برگزاری را تغییر داده و به صورت مجازی میزبان مخاطبان خود است.

نمایشگاه گردشگری آی‌تی‌بی به عنوان بزرگترین نمایشگاه گردشگری جهان شناخته می شود و هر سال در ماه مارس و در شهر برلین میزبان مخاطبان خود بوده است اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مسئولان این نمایشگاه اعلام کرده‌اند از 9 تا 12 مارس 2021 بستر مجازی برپایی این نمایشگاه فراهم خواهد شد و تا 10 روز آینده جزئیات و نحوه حضور مخاطبان در این نمایشگاه مشخص می شود.

تجربه برگزاری نمایشگاه‌های آنلاین به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان افزایش یافته و مسئولان نمایشگاه برلین هم قصد دارند از این تجربیات استفاده کنند.

این نمایشگاه به دلیل سابقه فعالیت طولانی به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای گردشگری جهان شناخته می‌شود و طبق برآوردها تراکنش‌های مالی در این نمایشگاه می‌توانست پیش از شیوع ویروس کرونا به 7 بیلیون دلار برسد.

همچنین نمایشگاه آلمان برای حوزه گردشگری ایران اهمیت زیادی دارد و کشور ما هم در تمام 10 دوره اخیر برگزاری نمایشگاه مذکور حضور فعال داشته است.