رفتن به محتوای اصلی
دسترسی سریع

موسسه بین المللی رویدادهای مجازی (virtual events institute) بستر جدیدی را برای ارتباط بین مجریان رویدادها با شرکت‌های ارائه دهنده تکنولوژی‌های مجازی و هیبرید راه اندازی کرده است.

به گزارش واحد خبری مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران به نقل از virtual events institute این پلتفرم که اولین نمونه در نوع خود است، زمینه‌ مناسبی را فراهم خواهد کرد تا در آن برگزارکنندگان رویدادها آخرین پروژه‌ها و مناقصه‌های خود را به منظور دریافت پیشنهادهای مناسب به اشتراک بگذارند.

بر اساس تحقیقات موسسه بین‌المللی VEI، این پلتفروم ضرورت صرفه جویی در وقت را در جهانی که رویدادهای مجازی و ترکیبی به سرعت پیش می‌رود، برجسته کرده است چرا که تا پیش از این، غالباً زمان زیادی صرف تحقیق و بررسی و سفارش گذاری برای شرکت‌ها می‌شد. گفتنی است، بازار رویدادهای مجازی زمان تحقیق و بررسی غیرضروری را کاهش می‌دهد و  راه ارتباط بین مجریان نمایشگاهی با تأمین کنندگان مناسب را هموارتر می‌نماید.

سوفی احمد، مدیرعامل موسسه بین المللی رویدادهای مجازی (virtual events institute) در تشریح این پلتفروم جدید اذعان داشت: زمان برای برگزارکنندگان همیشه کم بوده است و در حال حاضر  با تعداد روزافزون رویدادهای مجازی، این مسئله بسیار پیچیده تر شده است و این پلتفروم موجب صرفه جویی در وقت ارزشمند مجریان نمایشگاهی و کمک به آنها در ارائه رویدادهای بهتر خواهد شد. این یک فرصت طلایی برای ارائه دهندگان فناوری و خدمات است تا علاوه بر دسترسی به مخاطبان جهانی بتوانند تجارت جدیدی را ایجاد کنند.

عضویت تأمین کنندگان جدید تا سه ماه نخست رایگان است. که در آن ارائه دهندگان خدمات می‌بایست به عضویت پلتفرم درآیند تا بتوانند با مجریان نمایشگاهی ارتباط برقرار کنند.

این پدیده بر مبنای فناوری پلتفرم Your Stand Builder که یک بازار رو به رشد برای غرفه سازان به منظور ارتباط با مشتریان خود می‌باشد ایجاد شده است.