رفتن به محتوای اصلی
دسترسی سریع

این سایت ۱۰۰ هزار متر مربعی، که در حال حاضر به عنوان بیمارستان NHS Nightingale و مرکز واکسیناسیون دسته جمعی مورد استفاده قرار می گیرد، افراد محلی را ترغیب می کند تا پیشنهادات خود را بیان کنند.

به گزارش واحد خبری مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران به نقل از گسترش نیوز، سایت نمایشگاهی اکسل لندن مشاوره عمومی درباره پیشنهاد گسترش این محل برگزاری را آغاز کرده است. طبق برنامه ها، یک فضای نمایشگاهی دائمی جدید به شرق این محل در محل پارکینگ اضافه می شود و دسترسی آن از طریق مسیر ایسترن گیتوی (Eastern Gateway Road) خواهد بود.

گسترش فاز ۳، فضای نمایشگاهی کل سایت را ۲۵ درصد، و تقریباً ۲۵۰۰۰ مترمربع افزایش می دهد. این پیشنهادات شامل مواردی خواهد بود که مدیران سایت آن را "تجربه بهتر مشتری" می خوانند، به همراه اتاق های جلسات جدید، فضای نشستن و خدمات پذیرایی بیشتر.

 این سایت ۱۰۰ هزار متر مربعی، که در حال حاضر به عنوان بیمارستان NHS Nightingale و مرکز واکسیناسیون دسته جمعی مورد استفاده قرار می گیرد، افراد محلی را ترغیب می کند تا پیشنهادات خود را بیان کنند.

این نقشه ها نشان می دهند که این طرح توسعه با ایجاد ۱۷۰ شغل جدید با هدف ایجاد ۵۰٪ از این فرصت ها برای مردم محلی، به اقتصاد نیوهام و لندن کمک خواهد کرد. در مرحله ساخت پروژه حدود ۱۳۰ شغل تمام وقت جدید از جمله کارآموزی و فرصت های آموزشی برای جوانان ایجاد می شود، که به گفته مدیران اکسل بدین طریق به تعهد خود در زمینه افزایش اشتغال محلی پایبند خواهد بود. در حال حاضر بیش از ۱۶۰ نفر در این طرح مشغول به کار هستند که ۳۴٪ آنها در شرق لندن زندگی می کنند.

اکسل-لندن-نقشه

 

این طرح ها همچنین برنامه هایی را برای تحقق توسعه پایدار ارائه می دهد که هدف آن دستیابی به رتبه بندی "عالی" در روش ارزیابی محیط زیست مرکز تحقیقات ساختمان با ایجاد بهره خالص تنوع زیستی در محل نمایشگاه، با سرمایه گذاری بیشتر در زمینه محوطه سازی پیشرفته و کاشت گل و گیاه است.

همچنین در مسیرهای عابر پیاده و دوچرخه سواری در اطراف محل برگزاری و پیاده روی ساحلی بهبود حاصل خواهد شد. این مسیر پیاده روی ساحلی ضمن عریض تر بودن، دارای یک نمای باز و قابل استفاده تر مجهز به صندلی های جدید، محوطه سازی و فضاهایی برای استراحت و معاشرت مردم خواهد بود.

جرمی ریز(Jeremy Rees)  مدیرعامل اکسل لندن می گوید با وجود همه گیری ویروس کرونا، تقاضا برای میزبانی رویدادهای برجسته جهانی در اکسل در حال افزایش است و پیشنهاد برای افزودن فضای نمایشگاهی مدرن و انعطاف پذیر، به لندن در رقابت با سایر شهرهای جهان مزیت قابل توجهی می بخشد.

"ما خوشحالیم که اولین مرحله مشاوره ی خود را آغاز می کنیم. پروژه ای برای گسترش فضای نمایشگاهی در شرق این سایت نمایشگاهی همیشه در اندیشه ما بوده است. قبل از همه گیری، هر ساله چهار میلیون بازدید کننده از جمله ۲۵٪ از کل گردشگران تجاری لندن را به خود جلب می کردیم و برای لندن و انگلیس تأثیر اقتصادی حدود ۴.۵ میلیارد پوندی داشتیم.

"این یک فرصت منحصر به فرد برای ارائه یک پروژه با بودجه کاملاً خصوصی است که نه تنها برای اقتصاد مردم و بازدیدکنندگان محلی، بلکه برای کل لندن تأثیر قابل توجهی ایجاد خواهد کرد."

"ریز" افزود، توسعه اکسل لندن از سرمایه گذاری و رشد بیشتر در این منطقه محلی حمایت می کند. وی گفت: "ما به آینده بلند مدت اکسل متعهد هستیم، از بهبود اقتصادی و رشد مداوم رویال داکز و لندن حمایت می کنیم. برنامه های ما حتی از سرمایه گذاری و رشد محلی و همچنین ۱۳۰ شغل جدید در حین ساخت و ۱۷۰ شغل دیگر پس از افتتاح پشتیبانی می کند."