رفتن به محتوای اصلی
دسترسی سریع

عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا: امیدواریم ظرف روز‌های آینده سرعت واکسیناسیون افزایش پیدا کند.

 

به گزارش واحد خبری مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران، آقای علی اصغر مونسان (وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری) در بازدید از مرکز واکسیناسیون ایران مال  با بیان اینکه در شرایط سخت تحریم و اینکه ما نمی‌توانستیم منابع مالی را جابجا کنیم دولت همه تلاشش را کرد که واکسن تأمین شود، افزود: با واکسن‌های داخلی که سه، چهار مرکز ما در حال تولید آن هستند و مورد تائید وزارت بهداشت هم قرارگرفته است، تابستان بسیار خوبی خواهیم داشت و سرعت واکسیناسیون می‌تواند خیلی بالاتر برود.
وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بابیان اینکه مردم با تکریم و با رعایت دقیق شیوه نامه‌های وزارت بهداشت در بازار بزرگ ایران واکسینه می‌شوند؛ گفت: اینکه از مردم با آرامش و مهربانی در مرکز واکسیناسیون ایران‌مال استقبال می‌شود، ستودنی است.
وی افزود: باید از مدیریت ایران‌مال هم تشکر کرد که هم به لحاظ زیرساختی و هم به لحاظ نیروی انسانی به اجرای واکسیناسیون در فضایی بهتر کمک می‌کند.
وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بابیان همراهی بخش گردشگری از ابتدای پاندمی با تصمیمات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز شاهدیم، مجموعه ایران‌مال همه امکاناتش را در اختیار وزارت بهداشت قرار داده است تا بخشی از سختی‌های کادر درمان کشور کاهش یابد.
دکتر مونسان در خصوص تغییر محدودیت‌های سفر در تعطیلات پیش رو گفت: در این خصوص تابع تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، چراکه آنجا با حضور مجموعه دستگاه‌های ذی‌ربط تلاش می‌شود، بهترین تصمیم را بگیریم، اما اولویت ما حتماً سلامت مردم خواهد بود.
وی ابراز امیدواری کرد حجم بیشتری از واکسن وارد کشور بشود و واکسن داخلی هم به کمک بیاید تا سلامت مردم بیشتر حفظ شود
عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا به محدودیت سفر‌ها و اقامت‌ها در کشور اشاره کرد و افزود: امیدواریم با افزایش تعداد واکسن‌های تزریق‌شده و رسیدن به استاندارد‌های موردنظر وزارت بهداشت، فعالیت بخش‌های گردشگری با حجم بیشتری آغاز شود و رونق بگیرد.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در پایان از ارتباط مستقیم فعالیت بسیاری از اصناف با گردشگری سخن گفت و تصریح کرد: با تولید انبوه واکسن داخلی این پتانسیل وجود دارد که پس از تکمیل واکسیناسیون در داخل، این خدمت را برای خارجی‌ها هم فراهم آوریم و در آن زمان گردشگری درمان ما هم می‌تواند رونق بگیرد.