رفتن به محتوای اصلی
دسترسی سریع

ششمین کنگره سالانه و نمایشگاه بین‌المللی «برق-آبی آسیای مرکزی و خزر 2022» در تاجیکستان برگزار می‌شود.

به گزارش واحد خبر مرکز دائمی نمایشگا‌های بین‌المللی ایران‌مال به نقل از فارس، در دهه سوم ماه می امسال در شهر دوشنبه یک نمایشگاه بین المللی در زمینه «برق آبی منطقه آسیای مرکزی و خزر» برپا می شود.

به گفته برگزارکنندگان این رویداد، در این کنگره بیش از 150 نفر از رهبران شرکت های پیشگام انرژی تجدیدپذیر، سرمایه گذاران، رهبران فناوری از تاجیکستان، ازبکستان، آذربایجان، قزاقستان، گرجستان، ارمنستان، روسیه، قرقیزستان، المان، فرانسه، لهتسان، بلژیک، چین، بریتانیا، لوکزامبورگ، ترکیه، ایران، صربستان، سوئیس و کانادا گردهم می آیند.

شرکت کنندگان این کنگره و نمایشگاه همچنین از نیروگاه‌های برق-آبی «راغون» و «نارک» بازدید خواهند کرد.

همزمان انتظار می رود که در چارچوب این رویداد با مشارکت نمایندگان شرکت های کلیدی انرژی منطقه، سرمایه گذاران، دولت ها و تامین‌کنندگان تجهیزات و ارائه خدمات، میزگرد و ملاقات ها برگزار شود.

طبق برنامه در جریان این میزگرد و دیدارها مسائل مربوط به طرح های سرمایه گذاری امیدوارکننده در زمینه های ساخت و ساز و نوسازی، همکاری های بین المللی و حمایت دولت از توسعه صنعت برق آبی، طراحی و اجرای پروژه ها در بخش برق آبی و سایر موضوعات مرتبط با تقویت همکاری های منطقه ای در زمینه برق آبی را بررسی می‌کنند.