رفتن به محتوای اصلی
دسترسی سریع

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان کشور در حاشیه مراسم افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی برندهای برتر کفش، کیف، کالای ورزشی و مواد اولیه که در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی و رویدادهای تجاری بازار بزرگ ایران(ایران مال) برگزار شد، درخصوص برگزاری نمایشگاه های تولید کالاهای داخلی در کشور گفت: با وجود تحریم های ظالمانه‌ای که علیه کشور صورت گرفته است برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نشان دهنده اقتصاد مقاومتی است .

به گزارش واحد خبری مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران، جمشید تقی زاده افزود: نمایش کالاهای صد در صد ایرانی، اراده و عزم ملی را نشان می‌دهد که با وجود محدودیت‌های اعمال شده تولیدکنندگان وطنی توانسته‌اند بدون وابستگی روی پای خود بایستند.

وی با اشاره به این مطلب که محصولات عرضه شده در نمایشگاه کیف کفش و کالاهای ورزشی ایران مال کاملا رقابتی با محصولات خارجی است تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه قبل از مسابقات المپیک و پارالمپیک که سال آینده برگزار می‌شود این فرصت را در اختیار جامعه ورزشی قرار خواهد داد که بتوانند از کالاهای تولید داخل حمایت کنند.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان کشور خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیئت دولت به ویژه وزارت ورزش و جوانان از بخش خصوصی و تولیدکنندگان داخلی حمایت مناسبی کرده است و امیدواریم دولت بتواند نقش مهمی در رفع مشکلات این صنعت ایفا کند.

جمشید تقی زاده در پایان عنوان کرد: خوشبختانه امروز بهترین تولیدکنندگان کشور در مرکز نمایشگاهی ایرانمال حضور دارند و  امیدوارم تا سه سال آینده این تولیدکنندگان صادرات قابل توجهی  به کشورهای خارجی داشته باشند.