رفتن به محتوای اصلی
دسترسی سریع

هشتمین دوره جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کشور پنج شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸  از ساعت 8 الی 17 در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی و رویدادهای تجاری بازار بزرگ ایران(ایران مال) برگزار خواهد شد.

به گزارش واحد خبری مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران، این دوره از جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کشور با حضور 1500 نفر از نخبگان، متخصصین و کارشناسان امر کیفیت برگزار می گردد.

در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، حمایت از عالمان و فرهیختگان عرصه علم و فناوری تلاشگران عرصه سرآمدی و سربلندی میهن اسلامی، تقویت روحیه بررسی، تتبع و ابتکار در تمام زمینه های علمی، فنی، فرهنگی و اسلامی از طریق قدردانی و ارج نهادن بر مقام والای تلاشگران مورد توجه خاص قرار گرفته است.

همچنین در سند چشم انداز کشور در افق سال 1404، ایران کشوری است توسعه یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه که با تکیه بر تلاش تلاشگران و خادمان کشور و گسترش بازارهای دانائی محور و دانش بنیان و نیز بهره گیری از تجارب نوآوران و مبتکران تاکید شده است.

در دست یابی به این اهداف، جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کشور فعالیت خود را از سال 1389 آغاز نموده و ادامه می‌دهد. این جشنواره رهیافت سنجیده ای برای شناسائی، معرفی و قدردانی از مدیران، پژوهشگران و کارشناسان، مشاوران و مدرسان و کارآفرینان سرآمد در سطح کشور می باشد. جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کشور در چارچوب این آئین نامه همه ساله برگزار می‌شود.

متقاضیان محترم جهت شرکت در هشتمین دوره جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کشور میتوانند با شماره 09120324831 تماس حاصل فرمایند.