رفتن به محتوای اصلی
دسترسی سریع

در پایان مراسم اختتامیه پنجمین کنگره بین‌المللی شبکه جهانی آموزش و پژوهش علمی «یوسرن ۲۰۲۰»، کشور ترکیه به صورت رسمی به عنوان میزبان «یوسرن 2021» در سال آینده میلادی انتخاب شد.

 

به گزارش واحد خبری مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران، کنگره بین‌المللی «یوسرن ۲۰۲۰» روز سه‌شنبه ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۹ با برگزاری مراسمی به میزبانی بازار بزرگ ایران و مرکز نمایشگاهی در کتابخانه جندی شاپور بصورت رسمی بکار خود پایان داد.

لازم به ذکر است، این مراسم که با مشارکت بیش از ۱۰۰ دانشگاه و مرکز علمی از ۳۵ کشور جهان به‌صورت فیزیکی و مجازی با حضور سفرا و نمایندگان کشورهای روسیه، آلمان، ایتالیا، بلژیک، چین، پرتقال، استرالیا، اوکراین، فنلاند، اسلوونی، بلغارستان و بنگلادش همراه بود، با سخنرانی پرفسور نیما رضایی، رئیس کنگره بین‌المللی «یوسرن ۲۰۲۰» آغاز و پس از آن با اعلام نتایج برندگان ششمین جشنواره بین المللی نقاشی برای کودکان بیمار و برندگان پنجمین جشنواره جایزه بین‌المللی یوسرن ادامه یافت.

لازم به ذکر است، پس از اعلام اسامی نفرات برتر در جشنواره جایزه بین‌المللی «یوسرن ۲۰۲۰»، جوایز ایشان به هریک از سفرا، کارداران و نمایندگان سیاسی کشورهایشان که در این مراسم حاضر بودند اهدا گردید.

در پایان این مراسم، اسامی چهار کشور هلند، اسلوونی، هند و ترکیه به عنوان نامزدهای میزبانی کنگره بین‌المللی یوسرن و جشنواره نقاشی برای کودکان بیمار اعلام شد و در نهایت با توجه به بررسی شرایط هر یک از کشورهای مذکور جهت برگزاری این رویدادهای بین‌المللی، کشور ترکیه به صورت رسمی به عنوان میزبان ششمین کنگره بین‌المللی شبکه جهانی آموزش و پژوهش علمی «یوسرن 2021» و هفتمین جشنواره نقاشی برای کودکان بیمار در سال آینده میلادی انتخاب شد.