رفتن به محتوای اصلی
دسترسی سریع

از نکات حائز اهمیت در برگزاری این کنفرانس، حضور پرفسور یورگ بایر بنیان‌گذار دوره مدیریت رویدادهای نمایشگاهی و کانوشن سنترها (ECE) در انجمن جهانی صنعت نمایشگاهی (UFI)، مدیر ارشد مرکز امور نمایشگاهی Steinbeis Transfer در دانشگاه Ravensburg، عضو هیئت مدیره دانشگاه  Baden Wuerttemberg آلمان و بنیان‌گذار اولین دانشکده مدیریت رویدادها، کنگره‌ها و نمایشگاه‌ها در آلمان است.

به گزارش واحد خبری مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران، کنفرانس بین‌المللی مجازی تاب‌آوری صنعت نمایشگاهی در دوران کرونایی توسط مرکز نمایشگاهی ایران‌مال با همکاری دانشگاه Ravensburg آلمان سه شنبه مورخ ۸ و۱۵ تیرماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۴ تا ۱۸ برگزار خواهد شد.

این کنفرانس با مشارکت اساتید، مدیران و صاحب نظران سایت‌های نمایشگاهی کشور،‌ مجریان شاخص و غرفه سازان برتر کشور، اصحاب رسانه در حوزه نمایشگاهی، مدیران ارشد اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اتاق اصناف ایران، اتاق تعاون ایران، روسای اتحادیه‌ها و تشکل‌ها و نیز سایر فعالان شاخص صنعت نمایشگاهی کشور همراه خواهد بود.

شایان ذکر است شرکت در کنفرانس بین‌المللی مجازی تاب آوری صنعت نمایشگاهی برای عموم آزاد و بصورت رایگان خواهد بود.

برای عزیزانی که در نظر دارند در این رویداد شرکت داشته باشند این امکان فراهم شده است تا با استفاده از آدرس اینترتی ذیل ما را در این رویداد بین‌المللی مجازی همراهی نمایند.

https://b2n.ir/Iran_EXPI_2021