رفتن به محتوای اصلی
دسترسی سریع

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در بازدید از مرکز واکسیناسیون ایران‌مال گفت: سه ضلعی موفقی از همکاری صمیمانه میان بخش خصوصی، ارتش و دانشگاه علوم پزشکی در ایران‌مال پدید آمده است.

به گزارش واحد خبری مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران، دکتر سعید نمکی از کسانی که مرکز نمایشگاهی ایران‌مال را برای واکسیناسیون در اختیار مردم قرار دادند تشکر کرد و افزود: من و همکارانم و قطعا مردم از این حرکت خیرانه سپاسگزاری می‌کنیم و این حرکت قطعا می‌تواند الگویی برای همه ایران باشد و در عین حال آبرویی برای کشور پدید آورد.

دکتر نمکی در خصوص وضع بیماری کرونا از رعایت‌نکردن پروتکل‌ها ابراز نگرانی کرد و گفت: به دلیل رعایت‌نشدن پروتکل‌ها کادر درمان ما تحت فشار زیادی هستند. وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: ما وقتی وضعیت جایی را قرمز اعلام می‌کنیم طوری رفتار می‌شود که گویی اوضاع آبی است؛ البته مردم در این ماجرا کمتر مقصر هستند و همیشه همراه بوده‌اند اما دست‌اندرکاران و کسانی که وظیفه دارند به ما کمک کنند باید بیشتر توجه کنند و ما را در این معرکه تنها نگذارند.

وزیر بهداشت درباره واکسیناسیون مدارس و معلمان گفت: الان نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما امیدواریم با واکسیناسیون معلمان به عنوان یک گروه آسیب‌پذیر و رعایت پروتکل‌ها بتوانیم مدارس را باز نگه داریم.

گفتنی است، در دور جدید واکسیناسیون سراسری تلاشگران عرصه بهداشت در نیروهای مسلح به کمک دست‌اندرکاران این اقدام خداپسندانه در مرکز نمایشگاهی ایران‌مال و دانشگاه علوم پزشکی آمده‌اند تا ایمن‌سازی هم‌وطنان در برابر بیماری کرونا با سرعت، نظم و آرامش بیشتری انجام شود.