رفتن به محتوای اصلی
دسترسی سریع

نمایشگاه بزرگ دندانپزشکی خلیج‌فارس در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران‌مال آغاز به کار کرد.

به گزارش واحد خبری مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران‌مال، دراین نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای حوزه مواد و تجهیزات دندانپزشکی ایران از سوی شرکت‌های برتر برای  بازدیدعلاقه‌مندان به نمایش‌ گذاشته شده است.

امیرحسین فلکه مجری برگزارکننده نمایشگاه بزرگ دندانپزشکی خلیج‌فارس در خصوص برگزاری این رویداد اذعان داشت: انجمن واردکنندگان تجهیزات دندانپزشکی با مجوز سازمان غذا و دارو و همراهی جامعه دندان‌پزشکی ایران اقدام به برگزاری نمایشگاه دندان‌پزشکی خلیج‌فارس کرده‌اند.

وی افزود: بیش از ۷۰ شرکت دندان‌پزشکی در این نمایشگاه حضور یافته‌اند و این رویداد تخصصی با استقبال تمامی شرکت‌های برتر و باسابقه این حوزه مواجه شده است. فلکه خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری این نمایشگاه، ایستگاه همایش اکسیدا ۲۰۲۲ با حضور سخنرانان ایرانی و خارجی در سالنE1  مرکز نمایشگاهی برگزار خواهد شد. این همایش از فردا، ۲۰ بهمن‌ماه به مدت ۳ روز و از ساعت ۹ تا ۱۶ ادامه دار خواهد بود.

وی افزود: همچنین کارگاه‌های آموزشی نیز از سوی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه برای علاقه‌مندان و فعالان این حوزه در سالن B2BHall مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران‌مال برپاست که با استقبال بسیار مطلوبی نیز مواجه شده‌ است.

فلکه تصریح کرد: به دلیل شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا و کنترل بیماری، بازدید از نمایشگاه منوط به ثبت‌نام در سامانه مربوطه و ثبت اطلاعات واکسیناسیون بازدیدکنندگان است و به منظور حفظ سلامت بازدیدکنندگان تمامی پروتکل‌های بهداشتی در این رویداد تخصصی کاملا رعایت می‌شود. خوشبختانه فضای مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران‌مال هم به‌گونه‌ای است که با تهویه مناسب و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی همانند فاصله گذاری اجتماعی و... خطرات انتشارویروس کرونا را به حداقل می‌رساند.

در پایان شایان ذکر است، نخستین نمایشگاه بزرگ دندانپزشکی خلیج‌فارس از 19 الی 22 بهمن 1400 طی 4 روز متوالی در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران‌مال از ساعت 10 الی 18 میزبان علاقه‌مندان به این حوزه تخصصی است.