رفتن به محتوای اصلی
دسترسی سریع

شرکت تراشه سازی AMD و میکرو استار اینترنشنال تایوان جدیدترین شرکت های فناوری هستند که از حضور در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی به دلیل افزایش موارد ابتلا به اومیکرون خودداری کرده اند.

به گزارش واحد خبر مرکز دائمی نمایشگا‌های بین‌المللی ایران‌مال به نقل از مهر، گسترش سریع این سویه ویروس کرونا افراد و شرکت ها در سراسر آمریکا را مجبور کرده برای کاهش ریسک ابتلا، برنامه های سفر خود را دوباره بررسی کنند.

شرکت AMD در بیانیه ای اعلام کرد: اکنون به جای حضور فیزیکی به طور مجازی در مراسم حضور خواهیم داشت که به سود ایمنی و سلامت کارمندان، شرکا و جوامع است.

چند شرکت دیگر از جمله جنرال موتورز، گوگل، متا پلتفرمز، توئیتر، لنوو، AT&T و آمازون نیز اعلام کرده اند در این مراسم حضور فیزیکی نخواهند داشت.

نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی( CES) که محلی برای نمایش جدیدترین روندها و گجت های صنعت فناوری است، قرار است در سال ۲۰۲۲ میلادی با حضور بیش از ۲۲۰۰ نفر در لاس وگاس برگزار شود.

در این رویداد که در ۵ ژانویه آغاز می شود، تمام شرکت کنندگان ملزم به استفاده از ماسک و واکسن هستند. همچنین در مراسم مذکور تست های کووید۱۹ ارائه می شود.