رفتن به محتوای اصلی
دسترسی سریع

مرکز دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران مال برگزاری میکند: نمایشگاه و کنگره بین المللی تجهیزات دندان پزشکی (اکسیدا 2022)

 

شصت و يکمين کنگره علمي جامعه دندانپزشکي ايران (اکسيدا ۲۰۲۲) از روز سه شنبه مورخ ۲۴ لغایت جمعه ۲۷ خردادماه ۱۴۰۱ از ساعت ۸ تا ۱۸ در مرکز دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران مال برگزار میگردد.  اين کنگره بزرگترين تجمع گروه پزشکي است که هر سال برگزار مي شود و در کنگره امسال، شرکت کنندگانی از کشورهای همسایه افغانستان، ترکیه و… حضور خواهند داشت.
 

جامعه دندانپزشکي قديمي ترين سازمان غير دولتي گروه پزشکي ايران است که شصت و يک سال پيش تشکيل شد. از آن زمان تاکنون هر سال کنگره علمي جامعه دندانپزشکي برگزار شده است و اين کنگره همزمان با شصت و يکمين سالگرد تاسيس جامعه دندانپزشکي ايران در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران مال برگزار مي شود. هدف از برگزاری این کنگره، ارائه تازه‌های علمی در رشته دندانپزشکی است که منجر به ارتقا سلامت دهان و دندان دندانپزشک می‌شود.

به گزارش واحد خبری مرکز نمایشگاههای بین المللی ایران مال، همزمان با این کنگره، نمايشگاه بین‌المللی مواد و تجهيزات دندانپزشکي اکسيدا نیز با حضور بیش از ۱۵۰ شرکت فعال در این حوزه در مرکز نمایشگاهی ایران‌مال برگزار خواهد شد. نمایشگاه بزرگ مرتبط با این رویداد به بازدید گنندگان امکان انتخاب میان طیف وسیعی از خدمات و محصولات دندانی را از مجموعه ای فوق العاده از شرکت های برجسته در صنعت دندانپزشکی می دهد.

نمایشگاه و کنگره انجمن دندانپزشکی ایران (اکسیدا)، بزرگترین و ارزشمند ترین رویداد دندانپزشکی ایران است که از سال 1341 هر ساله برگزار شده است. اکسیدا بزرگترین و پیشتاز ترین رویداد آموزش و توسعه حرفه ای مداوم برای دندانپزشکان در ایران و منطقه بوده و مکانی مناسب برای دریافت آخرین بینش ها، روش های نوین و برنامه های گسترده آموزشی دندانپزشکی با بالاترین استاندارد ها ممکن در حوزه کار حرفه ای دندانپزشکی است.

این نمایشگاه و کنگره به لحاظ تعداد شرکت کننده، در سطح کشور و منطقه بی نظیر است و هر سال بالغ بر 8 هزار نفر از دندان پزشکان منطقه در این کنگره شرکت می کنند.