رفتن به محتوای اصلی
دسترسی سریع

مأموریت

سازماندهی، مدیریت، ساماندهی، هدایت، کنترل  و نظارت  بر  اجرای اصولی، کیفی، صحیح، موجه و قانونی فعالیت های 5 گانه در چارچوب مسئولیت ها، اختیارات، محدودیت ها، پتانسیل ها و امکانات مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی و رویدادهای تجاری  بازار بزرگ ایران  با حداکثر بهره وری  ممکن و بر اساس قوانین جاری و حاکم  بر جمهوری اسلامی ایران.

1.    تامین کیفی و حداکثری مصالح و منافع مادی و معنوی کلیه ذینفعان
2. فراهم ساختن بسترها و مقدمات لازم و زیر ساخت‌ها، اعم از سخت افزاری، نرم افزاری، مغزافزاری و محتوایی برای انجام پروسه‌ها و فعالیت‌های لازم در پیاده سازی انواع رویدادهای قابل برگزاری ‌در‌مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی و رویدادهای تجاری  بازار بزرگ ایران.
3.  آماده‌سازی فضاهای اصلی، جانبی و پشتیبانی مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی و رویدادهای تجاری  بازار بزرگ ایران و تقویت و تسهیل در  برگزاری انواع رویدادها از منظرهای فنی و اجرایی، مهندسی، راه و دسترسی و پارکینگ، خدمات، حراست، سلامت و امنیت HSE، روابط عمومی و تبلیغات، ICT، پذیرایی غذا و نوشیدنی با همکاری شرکت‌ها و واحدهای مختلف تحت پوشش و فعال در بازار بزرگ ایران.
4.  شناسایی، ارزیابی، اعتباردهی، رتبه‌بندی و نیز حمایت، تقویت و همراهی مجریان رویدادها در چارچوب قوانین و مصالح مرکز، اولویت‌ها، اختیارات و وظایف تفکیک شده هر یک از ارکان درگیر با هدف افزایش کمی و کیفی بهره‌برداری از پتانسیل‌ها و فضاهای قابل ارائه برای برگزاری انواع رویدادها اعم از نمایشگاه، جشنواره، همایش، کنفرانس، سمینار و سایر رویدادهای فرهنگی، مذهبی، هنری، اجتماعی و ورزشی.
5.  پژوهش، مطالعه، تحقیق و توسعه (R&D)، الگو برداری و تحلیل رقبا و سازمان های مشابه داخلی و خارجی اعم از فیزیکی و مجازی(سایبری) در حوزه‌های مختلف برنامه ریزی، فنی، اجرائی، ICT و ... در راستای بروزرسانی و ارتقا دانش فنی، علمی، تخصصی و اجرایی فعالیت‌ها و اقدامات اجرائی مرکز نمایشگاهی متناسب با علوم، فنون و پیشرفت‌های روز دنیا با رویکرد تعالی سازمانی در حوزه فعالیت‌های مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی و رویدادهای تجاری  بازار بزرگ ایران.