رفتن به محتوای اصلی
دسترسی سریع

اتحادیه صنف کفش‌های ماشینی و لاستیکی به همراه ۲۰ اتحادیه همگن کشور در راستای تکمیل زنجیره تامین مواد اولیه، تولیدکنندگان و طراحان را زیر یک سقف جمع کردند.

به گزارش واحد خبری مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران، اولین نمایشگاه بین‌المللی برندهای برتر کفش، کیف و کالای ورزشی به همراه آثار طراحان برتر صنعت پوشاک با حضور بیش از ۱۰۰ تولیدکننده، ۴0 تامین‌کننده یا تولیدکننده مواد اولیه و ۱۵۰ طراح حوزه صنعت پوشاک در تاریخ از پنجم لغایت هشتم شهریور ماه 98 در مرکز دائمی نمایشگاه‌‌های بین المللی و رویدادهای تجاری بازار بزرگ ایران (ایران‌مال) برگزار شد.

در این نمایشگاه مجتبی شیرقاضی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت وزارت صمت، عزیزاله افضلی معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت، یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، یحیی کیخواه رئیس حراست سازمان صمت استان تهران، سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران، ابراهیم درستی نماینده وزیر در اتاق اصناف و نایب‌رئیس اتاق اصناف، قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران، علی فاضلی دبیر اتاق اصناف تهران و علی اژدرکش رئیس اتحادیه کفش‌های ماشینی تهران و رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه حاضر شدند.

علی اژدرکش، رئیس اتحادیه کفش ماشینی هدف از برگزاری این نمایشگاه را تغییر صنعت مد در کشور دانست و هماهنگی  با فرهنگ داخلی تولیدکنندگان در این بخش را از نیازهای روز جامعه برشمرد.

به گزارش ستاد برگزاری مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران، نمایشگاه بین‌المللی برندهای برتر کفش، کیف و کالای ورزشی، در مساحتی بالغ بر ۱۰ هزار متر مربع در دو سالن سه و هفت هزار متری  برپا شد؛ علاوه بر اتحادیه‌های کفش های ماشینی، سراجان، چرم طبیعی و مصنوعی و لوازم ورزشی در تهران، 16 اتحادیه از سراسر کشور از جمله؛ مشهد، تبریز، قم، اصفهان و همدان نیز شرکت و تولیدات خود را به عرضه و نمایش گذاشتند.

شایان به ذکر است، که این نمایشگاه طی ۴ روز با استقبال چشم‌گیر بیش از ۱۸۰.۰۰۰ بازدیدکننده و علاقه‌مند به صنعت کفش، کیف و پوشاک همراه بود.