رفتن به محتوای اصلی
دسترسی سریع

مرکز نمایشگاهی ایران‌مال با امضا یادداشت تفاهمی سه جانبه میان بنیاد خیریه تات، بازار بزرگ ایران و مسئولان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به مرکز واکسیناسیون کرونا تبدیل شد.

به گزارش واحد خبری مرکز نمایشگاهی بازار بزرگ ایران، تفاهم نامه سه جانبه‌ای بین دانشگاه علوم پزشکی ایران، ایران مال و بنیاد خیریه تات با محوریت طرح واکسیناسیون عمومی گروه‌های هدف، در حضور رسانه‌ها وخبرنگاران منعقد شد. این یادداشت تفاهم توسط سرکار خانم ماهرخ اعلایی جنت مکان رئیس مرکز بهداشت غرب تهران، جناب آقای اسماعیل کوثری مدیرعامل بنیاد خیریه تات و جناب آقای مجید شایسته مدیرعامل ایران‌مال به امضا رسید.

لازم به ذکر است که در این مرکز 120 باجه علاوه بر تزریق واکسن بصورت همزمان اطلاعات مراجعین را در سامانه سینا ثبت می‌نمایند، با تدابیر اندیشیده شده با صرف حدود پنج دقیقه زمان اشخاص مراجعه کننده هدف مطابق با گروه‌های اعلامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، واکسینه خواهند شد.

کلیه امور تخصیص و آماده‌سازی مکان و امور لجستیکی مرکز واکسیناسیون ایران مال بر عهده بازار بزرگ ایران است و بنیاد خیریه تات نیز وظیفه تامین هزینه‌های این اقدام خداپسندانه را بر عهده خواهد داشت.

شایان ذکر است همزمان با این مراسم افتتاحیه خدمات رسانی به سالمندان گروه هدف آغاز گردید. در این مرکز واکسیناسیون  سالن‌های انتظار مجزای بصورت مبله جهت پذیرش و توقف بیست دقیقه‌ای بعد از تزریق واکسن تعبیه شده و نیز پزشک و تیم اورژانس در محل واکسیناسیون بصورت دائم مستقر هستند.

در پایان گفتنی است، در این واکسیناسیون کد ملی و بارکد واکسن تزریقی به هر یک از هموطنان در سامانه وزارت بهداشت ثبت و ضبط می‌گردد. همچنین نحوه مراجعه هموطنان به مرکز واکسیناسیون ایران‌مال، مطابق اطلاعیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود.