رفتن به محتوای اصلی
دسترسی سریع

این فستیوال از ۹ اسفندماه ۱۴۰۰ هم‌زمان با عید مبعث در ایران‌مال آغاز  و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

رامین سمیع زاده به عنوان مدیر فستیوال نوروزی ایران مال با بیان این‌که رویداد، کلیه فضاهای ایران‌مال اعم از فرهنگی، ورزشی تفریحی و فروشگاهی را در برمی‌گیرد، افزود: ایده اولیه فستیوال نوروزی، از اواخر دی ماه ۱۴۰۰ توسط مدیریت گروه شکل گرفت و شعار اصلی آن «برگزاری بزرگترین رویداد نوروزی کشور با استاندارهای بین المللی در ایران‌مال» بود.

وی در ادامه گفت: اولین بار همه فروشگاه‌های مستقر در ایران‌مال بخش تجاری این رویداد را پوشش می‌دهند و کلیه واحدهای غذایی و فروشگاهی تا سقف ۵۰ درصد برای مشتریان تخفیف در نظر گرفته‌اند.

مدیریت مرکز نمایشگاهی ایران‌مال با اعلام اینکه در فستیوال برگزاری مسابقات جذاب ورزشی هم پیش‌بینی‌شده است، اذعان داشت: بخش دیگری از این رویداد، موسیقی اقوام و آئین‌های سنتی ایران است که در کنار موسیقی پاپ و بین‌المللی  در ایران‌مال اجرا خواهد شد.

مدیر فستیوال نوروزی ایران ما از نصب نمادهای آئینی و نوروزی و برپایی سفره‌های هفت‌سین در فضاهای مختلف بازار بزرگ ایران خبر داد و افزود: از شب مبعث رسول گرامی اسلام (ص) تا ۱۴ فروردین شاهد رقص نور، صدا و موسیقی در آبنما هستیم و در سالروز میلاد حضرت صاحب‌الزمان (عج) و لحظه تحویل سال برنامه‌های ویژه‌ای پیش‌بینی‌شده که بطور مثال: آتش‌بازی شبانه از جمله آن برنامه‌ها خواهد بود.

مدیریت مرکز نمایشگاهی ایران‌مال خاطر نشان کرد: همچنین برای اولین بار با به‌کارگیری سیستم ویدیو مپینگ، سفره هفت‌سین به‌صورت سه‌بعدی در آب‌نمای موزیکال ۱۳ هزار مترمربعی ایران‌مال به نمایش درخواهد آمد.

سمیع زاده در پایان ضمن دعوت از مردم برای بازدید از مجموعه ایران مال در ایام نوروز عنوان کرد: در این مسیر تمامی برنامه ریزی‌ها، مقدمات و اقدامات لازم اعم از پارکینگ، امکانات رفاهی و نیز خدمات ویژه با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی عملیاتی شده است.